Aloha people


Tråkigt att det inte är någon sol idag. Det där med promenader funkar inte så bra för mig. Jag lockas inte direkt av att gå ut i fjällkylan med kalla vindar och en betongfärgad himmel som ser ut att ha blivit övertagen av satan. Nej tack.
Jag vaknade kl.6 imorse! Fattar inte varför? Jag har börjat vakna jätte tidigt trots att jag går och lägger mig sent och är jätte trött. Imorse kände jag mig visserligen klarvaken och trodde att jag aldrig skulle somna om, men det gjorde jag och vaknade sedan 9.30 och var då jätte trött. Weird..
Har käkat frukost: flingor med mjölk, macka och te. Jag älskar de där flingorna! De är verkligen goda och mättande. Dessutom så är de bra för att man tuggar dem länge, antagligen för att det är mkt fibrer i eller nått vilket också gör att de är extra mättande. Ni måste prova att ha kanel och kardemumma på flingor - asgott!
Grönt te är däremot ingen hit för min del. Det är drickbart men inte mer än så. Jag har något med citronsmak men det kanske finns godare?

Sen har jag duschat och gjort lite nytta här hemma som städning och sånt. Har satt igång och pluggat, vilket jag ska fortsätta med. Sen blir det mer hemmasysslor och kanske att jag åker någonstans på eftermiddan (jo men ofta..).
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Hanna

med mej med! :D

vad gör fina du?

2009-03-20 @ 14:21:06
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Alexis

mild vanilj från friggs är jättegod!

2009-03-20 @ 14:24:47
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/
Postat av: Furiniel

Jag gillar det här: http://www.matservice.se/produkt.aspx?avd=1&vgr=4&sub=42&productid=45840 det är ganska "mjuk" smak i det. Det finns en del som gillar grönt te med mintsmak, men jag tycker att det smaka äcklig tandkräm :P

Vilka flingor är det du äter?

kram

2009-03-20 @ 14:31:11
URL: http://furiniel.blogspot.com/
Postat av: Rebecca

Äk in till NKs tebutik (eller någon annan tebutik) och köp löste, de har hur mycket som helst! Min favorit heter mosebacke; hallon, blåbär, vanilj och grädde :)

2009-03-20 @ 15:40:36
Postat av: Joanna

svar till Rebecca: jag fick faktist ett grönt te från NK av nån. det var jätte gott i början fast sen börja de smaka mysko typ hehe.

ditt låter jättegott! ska prova det (om jag har råd hehe) :)

2009-03-20 @ 17:10:40
URL: http://livetsomjoanna.blogg.se/
Postat av: Mysan

SV: jag har aldrig i mitt liv svimmat eller någonting liknande. min kropp är sitt egnna superman^^ fastän jag äter som jag gör har jag inte brist på NÅGONTING alls. och jag kan inte komma ihåg senaste gången jag var sjuk. ens förkyld.



men hetsattacker får jag någon gång ibland=(



kul att du har planer!! själv har jag ju inga vänner längre=P



jag brukar också alltid vara mycket tröttare om jag somnar om några timmar och sen vaknar... är jätte konstit verkligen

2009-03-20 @ 17:55:22
URL: http://iratherdieyoungandthin.blogg.se/
Postat av: Mysan

älskar ensamhet. ingen som glor på mig eller snackar om mig. innan jag fick ÄS hade jag hur många fina bra kompisar som helst och 2 "bästisar" den ena har jag kvar men vi syns knappt. jag har flyttat och är sällan i sthlm längre. men han ringer och pushar att vi ska träffas men jag vill inte. när jag blivit smal och frisk så ska jag så klart va med honom. de andra har försvunnit bara helt enkelt...



och jag vill bli smal för att jag tror jag kommer må bra då äntligen! och varför jag började gå ner i vikt finns i min blogg. under Jag, Mysan i min väldigt kortdragna historia.



men jag älskar verkligen att vara själv. eller jag är ju inte det.. jag spelar ju mitt spel där jag har mina bästa vänner just nu. fast de bor i andra länder. det är jävligt socialt att spela det jag spelar. folk fattar inte det. men varför kan jag inte sitta och prata med dem över internet (i ventrilo heter det, man pratar i mikrofoner via datorn)? måste jag träffa mina vänner på ett café för att "umgås" med dem? jag har massa vänner om man tänker så. de bästa jag har är igenom det här spelet. två har tillochmed varit och hälsat på mig här i sverige. fastän det bor någon annanstans. och i sommar när jag är smal ska jag åka på "turné" och träffa alla dem jag känner i england.

2009-03-20 @ 19:02:40
URL: http://iratherdieyoungandthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0