Aprilväder


17 mars och aprilvädret har redan dragit igång! Idag har det stormsnöat extremt stora och många snöflingor (såg ut som att det virvlade runt miljontals bomullstussar i luften), regnat och varit solit och i princip molnklart! Tänkte att jag skulle passa på att ta mig en riktigt härlig och solig vårpromenad men då höll solen på att gå ner så det var på ytters få fläckar jag kunde få tag på den. Gick och gick en massa olika vägar för att försöka hitta en liten solglimt men tror inte direkt att det fanns någon risk för solbränna där inte -.-
Gick med hörlurar och lyssnade på mjusick istället. Massa glad dansmusik som jag drömde mig bort till, en stor scen utomlands, jag mitt ibland min dansgrupp (och så självklart de ständiga tankarna: smal iklädd snygga kläder, som jag bara skulle passa i med den kroppen...).
Tänkte skriva dåliga grejer men nej, jag låter det stanna i ett lagom trevligt positivt inlägg :)

Kommentarer
Postat av: Alexis

svar: ja precis hellre äta lite mer så att man funkar ordentligt och orka och VILJA träna samtidigt än att leva på ytterst lite och tänka och vara besatt mat hela tiden. Hoppas du lyckas med det! kram

2009-03-17 @ 19:06:57
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0