Att inte göra något

Jag blir så trött på mig själv. Idag har jag pluggat en del, men det är i princip allt jag har gjort. Tänkte att jag skulle åka och köpa mascara, som jag behöver, och leta efter mjukisbyxor. Blev extra peppad när jag såg en nyköpt tröja i någons blogg. Kollade upp buss och allt, passerar spegeln, stannar och tänker "nej jag stannar hemma. finnar i hela ansiktet, blek, grå, trist - jag vill inte gå ut såhär". Sätter mig framför datorn igen.
Jag tänker att jag ska göra saker men sen blir det inte av, precis som med skolan. Jag orkar inte snygga till mig, orkar knappt duscha, och då vill jag inte heller gå ut och visa mig. Samtidigt har jag stört ont i huvudet och borde gå ut och få lite luft.
Fan vad trött jag är på mig själv alltså...

Kommentarer
Postat av: Monica o baby Felice

Nemen vad roligt, på vilket sätt :) ?

2009-03-12 @ 15:56:51
URL: http://moncans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0