Darrar


Jag har darrat de senaste timmarna. Fattar inte varför?? Jag är varken trött eller hungrig och har inte heller tränat. Är det något ämne jag inte fått i mig tillräcklig av kanske?
Hur som helst var det lagomt irriterande när jag skulle sminka mig. Nu har jag slängt i mig lite lunch och ska strax åka och träffa en kompis.
Asså min mage gör jobbigt ont! Min "plan" är ju att äta ca 1000 kcal/dan: frukost - 200 kcal, lunch - 300 kcal, mellis x2: 100 kcal x2. Såhär har jag ätit idag hittills:
Frukost: 2 dl flingor, 1 dl mjölk (kardemumma och kanel) - 101 kcal
Lunch: 2 dl yoghurt, 2 mackor med keso, skinka och sallad - under 250 kcal.

Ändå känner jag mig proppmätt och magen gör ont! Och då har jag inte ens ätit så mkt som jag planerat. Tänk då att äta 2000 kcal per dag, som man ska eller mer om man tränar, det måste man ju bli jätte mätt på?

Well well, en liten tanke som svischa förbi bara. Åh hoppas magontet går över. Tror jag ska ta några alvedon för säkerhets skull.
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: L

Svar: Det låter bra, hörredu :) Jag äter också rätt regelbundet... kan t.ex. aldrig skippa någon måltid, mina föräldrar skulle ALDRIG låta mig göra det. Och så äter jag mellanmål typ varje dag. Ändå känns det som att jag bara vill överäta (nästan) hela tiden, trots att jag äter rätt normalt. Jag blir galen på det >.<

2009-03-21 @ 18:47:10
URL: http://coloured.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0