En enda lektion


Sitter här, nyduschad med ruffsigt hår, osminkad och seg. Jag borde fixa mig men jag orkar inte. Jag hade bestämt mig för att försöka gå till skolan på eftermiddagen (träningen) och sa det till morsan som frågade oxå. Men jag vill verkligen inte x( Och nu har jag beslutsångest - ska jag eller ska jag inte? Det tar emot så jävla mkt! Samtidigt vill jag träna, men det är så obehagligt där. Det är så personligt att dansa. Jag ska ändå träna ikväll, så ska jag gå eller inte? Usch jag vill inte! Men jag borde x(

Kommentarer
Postat av: Sofia

du borde gå, men jag förstår om du inte orkar :/



på tal om mig, jag e typ jämt stressad och trött och har ont i huvudet.

Har iaf en sak att se fram emot jag flyttar hemifrån om precis en månad, ska bli skönt då kan jag ha egen kontroll.



tycker de e jobbigt att umgås med mina vänner ibland, jag vet faktsitk inte varför men de har bara blivit så.

Tränningen, ja jag har alltid gått på gymnastik men sen jag skadade mig så har de inte blivit så mycket, och nu är de jobbit att till och med åka dit ibland.



mat och så ja de tänker man väl på varje dag hur ska jag göra idag typ? :S

kram

2009-03-04 @ 11:22:30
URL: http://anaghasofia.blogg.se/
Postat av: C

sv: okej, men kan du inte prata med din danslärare och säga att du har varit sjuk väldigt länge och behöver vila ibland. då kan du säga; 'nej nu måste jag sitta ner en stund' du borde inte få må så dåligt tjejen <3

2009-03-04 @ 11:22:33
URL: http://piecesofwhat.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Ja de har jag heter Anagha där.

Jag går bara hos psykolog, men de är rätt okej men hon är ledig i två veckor nu så de e mindre bra.



jag flyttar tillsammans med min pojkvän. =)

kram

2009-03-04 @ 11:55:49
URL: http://anaghasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0