En lyckad dag


Trots att jag hade jätte ont i magen på dagen så har den här dagen blivit riktigt lyckad! Bästa på länge :D Jag hade fortfarande ont när jag åkte iväg och oroade mig över det men alvedonerna hann börja verka lagom tills jag skulle träffa min kompis. Vi hade askul och jätte trevligt. Behövde inte vara nervös eller ha ångest över något. Allting gick jättebra. Åh vilken toppendag! Har verkligen varit glad på riktigt, skrattat och lett på riktigt idag. Ingen ångest alls (from att jag åkt hemifrån alltså). En superduper dag. Åh vad skönt att äntligen ha kul och må bra!
Nu sitter jag och petar i mig lite middag, samma som lunch. Har käkat ca 1 dl yoghurt, te och 1 macka och börjar redan få ont i magen. Men skit samma, jag ska peta i mig lite till. Har ätit "dåligt" idag om man tänker på mitt schema. Vill hellre följa det ordentligt istället för att äta så lite som möjligt. Jag vet att det bara slutar med att jag hetsar eller äter "fel" saker.
Resten av kvällen ska få bli en ensamkväll framför tv:n. Behöver inte känna mig totalt värdelös eller ensam. Tycker snarare att det är skönt nu att få vara lite ensam och tare lugnt. Min dag har varit tillräckligt rolig, så jag behöver inte oja mig över nått :)
Hoppas eran dag har varit minst lika bra! :D

Kommentarer
Postat av: L

Svar: Min syster är tre år yngre än jag. Din då? :)



Helgen har faktiskt varit rätt bra hittills. Jag har haft saker att göra nästan hela dagen idag... förutom nu på kvällen (så just nu känns det inte så bra). Det låter som att din helg har varit bra..? :)

2009-03-21 @ 19:54:39
URL: http://coloured.blogg.se/
Postat av: Love

Visst mår man bättre om man äter det man behöver? Sjukt tråkigt när man blir hungrig o börjar hetsa i sig en massa som man inte hade tänkt.

2009-03-21 @ 21:43:10
URL: http://onlylove09.blogspot.com
Postat av: Maj

Det är alltid jättekul att få läsa sådana inlägg :) det smittar av sig! Det kommer komma fler sådana dagar, KRAM!

2009-03-22 @ 04:42:36
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: Louise

Ja du har helt rätt! Härligt och höra att du haft en bra dag :) Men ät mer ;)

Kram <3

2009-03-22 @ 12:26:00
URL: http://ettfrisktliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0