En lyckad


Hej! Vet ni? - Jag är på rätt bra humör. Har ingen ångest ALLS :D SÅ JÄVLA SKÖNT!!! De senaste dagarna/veckorna/månaderna har jag haft ångest varje dag, på olika nivåer men alltid haft det.
Det känns som att jag har lyckats med väldigt mycket idag. Skitsaker egentligen. Saker som är helt naturliga för en "vanlig" person, även för mig "en gång i tiden". Jag hade ETT mål från början idag men jag har klarat fler jobbiga saker:
Gått på träningen, lektion i skolan (det enda mål jag hade ifrån början)
Gått på ytterligare en lektion (jobbade bra på båda lektionerna. Är inte så duktig men jag försökte)
♦ Ringde ett samtal om jobbet
♦ Träffade min kompis som planerat i TVÅ timmar - pluggade
♦ Mejlade pappa för att "sluta fred"

Ni ser vilka löjliga grejer det är egentligen, men det var MINA mål och det gör en nöjd när man har klarat av dem, vad de än är. Dessutom har mitt matintag gått på 620 kcal (vilket jag nu tillåter mig) + att jag som sagt har tränat och jag har INGEN ÅNGEST! Trots att middagen vart rätt oplanerad lyckades jag bestämma vad jag skulle äta, hur mkt jag skulle äta och hålla mig till det. Fick heller ingen ångest över att jag ändrade min middag mot vad jag från början tänkt äta.
Nu ska jag plugga i typ 5 min, om jag pallar, och sen se på Du är vad du äter. Puss!

Kommentarer
Postat av: Em

Du ska vara stolt över dig själv. Bry dig inte om om andra anser att det var struntsaker, de var viktiga för dig!

2009-03-05 @ 20:07:53
URL: http://hemlighetsmakerii.blogg.se/
Postat av: Alexis

Vad glad jag blir för din skull! Hoppas att det håller i sig, jag tror att det hjälper att du kommer ut bland folk. Jag stänger lätt in mig, men så fort jag väl hittar på nåt så mår jag ju bättre. Kram

2009-03-05 @ 22:27:59
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/
Postat av: Karolin

Slumpade på olika bloggar och då kom din upp och har läst fram och tillbaka. Skönt att du inte hade ångest idag. Kram

2009-03-05 @ 23:41:30
URL: http://karolinnordstrom.blogg.se/
Postat av: Milla / Hälsofreak

hej! :o) Det är både kul och gott att göra sushi hemma! Receptet jag använder mig av finns i en receptbok hemma hos mina föräldrar så jag har inte receptet just nu.. Men om jag lånar boken nästa gång jag gör sushi lägger jag absolut upp det på bloggen :o) kram!

2009-03-07 @ 16:29:14
URL: http://halsofreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0