Gratänger och dåligt humör


Är på superdåligt humör. Allt känns jobbigt och dåligt. Jag känner mig så extremt värdelös och vill bara gröpa mig ur min egen kropp. Måste jag sitta fast här inne? Kan jag inte få byta?
Har gjort allt jag tänkt idag, förutom den där lektionen i skolan och plugga matte. Har träningen ikväll kvar också. Borde verkligen verkligen plugga matte. Usch jag vill bara stänga av hjärnan och få slippa allt. Jag vill äta normalt och slippa de här skittankarna, tvången och ångesten men samtidigt vill jag bli smal. Måste det vara såhär?? -.-

För att låta lite gladare kan jag berätta att jag precis lagade broccoligratäng på minikeso istället för feta- och olivkeso. Det blev faktist jätte gott det med, även om jag föredrar det riktiga receptet. Kryddade med örtsalt istället för vanligt salt och tillade basilika och oregano. Är numera förälskad i gratänger! (har alltid hatat det förut. hatar när det blir alldeles hårt på toppen och så någon äcklig sörja innuti, men mina gratänger blir inte så!). Och med keso behöver de inte alls bli feta. Så nu ska jag testa en massa olika sorter, som jag experimenterar fram själv. Man borde ju kunna göra det på wokgrönsaker lika väl som på broccoli. Eller kanske blanda minikeso med chilisås, citron eller vinäger? Jag ska experimentera en massa så får jag lägga upp nya, betygsatta recept här. Dagens får iaf en 4:a, till skillnad från originalet som får en 5:a :)

Kommentarer
Postat av: Alexis

Jag älskar att komma på nya nyttiga och goda recept!

2009-03-09 @ 18:48:14
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/
Postat av: Alexis

Bra idé jag ska lägga till det nästa gång jag lagar nåt nytt. Kan lägga ut recepten på de gratänger jag gjorde för nån vecka sen. Kram

2009-03-09 @ 22:18:07
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0