Jag är som en vampyr


Har ni sätt filmen "Twilight"  eller läst "Om jag kunde drömma" (som filmen är baserad på)?
Jag håller på att läsa den nu och jag kände igen mig i Edward. Han vill ju vara med Bella samtidigt som det är otroligt frestande att döda henne (dricka hennes blod), vilket vore det mest naturliga för honom.
Nu är det inte så att jag känner för att dricka någons blod. Men jag känner mig ungefär likadan med mat. Jag vill verkligen inte äta, trots att det är så otroligt frestande. Jag blir galen på mig själv, kan stå och hoppa upp och ner för att jag så gärna skulle vilja ta en macka samtidigt som det egentligen är det sista jag vill då mat ger mig ångest och jag vill bli smal. Om jag vore en vampyr skulle jag inte platsa i familjen Cullens, det är iaf säkert. Men jag ska bli en som platsar hos dem. Flera av dem (kanske alla?) har begått "misstaget" men är nu starka. Så ska jag också bli, fast med mat och inte människoblod dåra. ;P

Kommentarer
Postat av: C

Haha, intressant vinkel ju! Läste alldeles nyss klart bok nummer fyra, och herrejösses vad jag är kär i den där bokserien! :) så fantastiskt bra.

2009-03-12 @ 19:59:45
URL: http://piecesofwhat.webblogg.se/
Postat av: mg

åh, älskar böckerna <3

2009-03-14 @ 00:15:04
URL: http://stayperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0