Jag åt upp hennes mat


Jag åt nyss upp morsans matlåda med rester från någon dag. Vet inte om hon bara lagt ner det för att det blev över eller om hon tänkt ha den som matlåda (det ligger rätt många rester i kylen).
Sen spydde jag upp allt :( Jag skäms så jag dör! Det var jätte mycket mat i matlådan och tänk att jag åt upp hennes matlåda! Hur ska jag förklara mig?? Jag skäms så jag dör och känner sånn skuld. Jag vill ringa morsan och grina och be om ursäkt och erbjuda mig att laga en ny matlåda åt henne.
Att jag dessutom spydde upp det - då var det ju verkligen hemskt att jag åt upp det från början, så onödigt!
Men framför allt har jag ångest över hur pinsamt det är. Vad ska mamma tro? Hon kommer se att jag har smakat av det där brödet och att jag har ätit hennes wok.
Jag hatar mitt liv, jag hatar mig. Jag fattar inte hur människor som jag kan existera - jag är ju inte mänsklig! Jag vill bara gråta.

Kommentarer
Postat av: Mysan

klart människor som du ska exisstera! av vad jag har läst är du en bra människa. men är avundsjuk för att du kan spy.. jag har aldrig kunnat spy. mina kräkreflexer är inte som all aandras. även om jag typ stoppar fingaranra så långt ner tills dem tar slut så får jag inte de minsta kräk reflexerna.



Och svar på frågan:

Jag är bara pro ana när det gäller mig själv.eller kanske fel att säga pro ana? jag vill inte bli av med min äs. jag vill vara så här för på det sättet kommer jag bli smal. men jag tycker det är hemskt att någon annan ska uppleva det jag upplever! alltså är jag bara pro ana till mig själv.. inte nån annan.

2009-03-11 @ 17:46:57
URL: http://iratherdieyoungandthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0