Jag hatar den här årstiden

Kallt, svinhalt, grått, trist, äckligt, tungt, tjockt, mörkt - blä, avskyr den här tiden på året! Jag har mer ångest än resten av året. Allt är jobbigt. Mörkret gör att jag inte har lust med någonting, särskilt inte åka iväg och träna på kvällarna. På dagarna är jag peppad men när det blir mörkt tappar jag lusten.
Det går inte att cykla eller springa för att det är så halt och kallt och promenera är stört jobbigt - man halkar och måste ta myrsteg som ändå bara resulterar i att man går på samma ställe pga all is, man fryser som fan och har 7 lager kläder på sig vilket gör att man svettas samtidigt som man fryser och det är tungt och tjockt och jobbigt, det är fult väder och hela skiten gör en bara gråtfärdig.

Promenerade idag och då var det precis som jag beskrev + att jag höll på att börja grina och var när att lägga mig ner i snön och bara böla. Kände verkligen hopplöshet.

Min mage krampar nu - jag hatar mat - jag är har värsta ångesten och har känt en gråtklump hela dagen men kan inte gråta. Jag borde åka och träna men det här vädret får mig att bara vilja somna hela tiden och det ger mig ångest att jag inte vill åka till träningen.

Jag gick inte heller till skolan pga ångest och rädslan att få en panikattack på dansen. Jag har knappt pluggat något hemma för så fort jag fastnar så börjar jag tänka på mat istället.

Fick ett brev från äs-enheten där det stod typ:
Vi har fått din ansökan. Just nu har vi kö men vi kontaktar dig senare.

Allt är PISS ÅT HELVETE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0