Läkartid

Morsan sa att hon beställt en läkartid den här veckan (åt mig). När hade hon tänkt avslöja det? En timma innan så jag skulle hinna med bussen eller?  (det var jag som pratade om vad jag skulle göra i veckan så hon bara råkade komma in på det). Alltså NU är helt fel tillfälle. Igår och idag har varit helt störda ångestdagar! Jag är så jävla fet, vill inte väga mig inför nån NU!! Min första impuls var att vägra. Sen sa hon att vi skulle diskutera mer sen. Om jag väger över 52 så tänker jag ALDRIG väga mig!! Det är bara helt klart. Särskilt inte inför morsan!!
Idag har jag ätit ganska nyttigt, förutom russin, och ligger på ca 800 kcal. Visst det är mitt mål om dagarna och jag åt en kaloririk lunch och trodde att dagen skulle sluta i massa mat och onyttigheter men jag skärpte till mig så att jag inte överskred gränsen. Ändå så har jag haft så sjukt mkt ångest så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Seriöst, har slagit mig, rivit mig, bitit mig, storbölat i duschen. Vill inte vara i närheten av folk. Hatar att vi bor så trångt för man kan inte gå undan och gömma sig någonstans och få vara riktigt ifred. Vill inte att någon ska se mig, ha koll på mig eller något. Vill bara försvinna!!

Kommentarer
Postat av: L

Svar: Ja, det tycker jag allt att det blev :) Trots att det egentligen bara var som en vanlig, tråkig söndag så kändes det ändå bra. Själv då? Det låter inte riktigt så :(

2009-03-16 @ 07:23:37
URL: http://coloured.blogg.se/
Postat av: Em

Lite flummigt var det men jag förstår. Jag tror också det är en blandning men jag visar nog mest känslor i bloggen eller vad man ska säga. Jag är nog väldigt ytlig, inte alls öppen för människor i verkligheten. Vi gjorde ett test en gång där man skulle kryssa i vad man tyckte om en person då mans varade på olika frågor. Jag fick 1 på om jag var öppen och pratade mycket om problem.



Du har nog ändå rätt, man borde vara mer öppen så hade nog inte världen reagerat så mycket.

2009-03-16 @ 08:22:26
URL: http://hemlighetsmakerii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0