Mackor


Mitt matintag idag har bestått av mackor med olika sorters pålägg. Verkligen massa mackor. Tänkte skippa frukosten idag då jag vaknade rätt sent och inte var hungrig, men sen blev det en brunch istället när jag hittade hembakt bröd i köket. Vart kom det ifrån?? Min morsa bakar definitivt inte och i så fall skulle jag ju märkt det! Dessutom var det 2 olika sorters halva limpor. Kan inte komma ihåg att dem fanns där igår heller så vart kom dem ifrån?!
Den ena var iaf aaaaasgooood - mörkt bröd med nötter eller frukt eller nått annat sött i. Minikeso och kanel på det så smakar det kanelbulle typ.
Sen hade jag tänkt skita i att äta fram tills middag men självklart missade jag bussen till enda lektionen i skolan. Då blev det mer mackor, fast storform (min nya lycka - kalorisnålt bröd) rostbröd med ½ dl salsa mexicana. Hittills gör det inget. Tanken var att jag inte skulle äta mer idag men det sprack:
1 dl yoghurt, 2 glas mjölk, flera mackor med ost och marmelad och 1 med ost och smör, några russin.

Och vet ni vad jag sett imorse då? Jo att jag gått ner 1,5 kg. Men det var det -.-

Kommentarer
Postat av: Angie

Hejhej:)

Nej jag har inte fått träffa dietisten ännu men jag fick besked från min förra läkare att gå på någon sorts diet, 3 h timmar mellan varje måltid och äta minst 700 kcal om dagen helst 1000 för att vara förbered inför det riktiga matchemat jag lär få av dietisten som kommer ligga på minst 1300kcal om dagen :S Är livrädd!

Men dieten funkade verkligen inte bra, gick ner i vitk så jag blev magsjuk och så nu har jag gått upp både det jag gick ner och 1,5 kilo till och det är verkligen en pina hatar min kropp nu ännu mer och nu måste jag verkligen ner har blivi stor som ett hus:( Jag tänker aldrig gå med på att äta minst 1200 km dagen då kommer jag se ut som en sumobrottare inom loppet av en månad fyfan, jag som hade kämpat för att gå ner och så nu när jag inte vägt mig på ett tag för jag var tvungen att sluta med det med så vägde jag mig ändå igår kväll och såg hur mkt jag gått upp.. Bröt ihop totalt och låg och grina i en timme i sängen.. -_- Jag ska ner!

2009-03-11 @ 16:55:35
URL: http://angeliicakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0