Många besökare!


Shit vad ni är morgonpigga! Har redan haft flera besökare i bloggen. Jag måste bli bätte på att uppdatera :)

Idag känner jag mig konstig. Som att jag inte kan bestämma mig om jag har ångest eller inte, om det är en jobbig dag eller inte. Jag vaknar (som vanligt numera) kl.7, trots att jag kunde få sova ut. Hatar att vakna så tidigt! Varför gör jag det? Jag är ju skittrött! Somnade ifs lite efter 22:00 igår, vaknade vid 00:00 och somnade lätt om! :O
Idag är tanken att jag ska gå 2 lektioner i skolan - det är mitt mål. Men idag är en sånn där dag då det börjar kännas motigt med allt.
Jag har duschat och käkat frukost och nu ska jag plugga, vilket inte alls går. Jag har jätte svårt att koncentrera mig (ja, jag vet att det blir svårt när man inte äter "ordentligt").
Funderar på om jag ska åka och leta efter nya mjukisbyxor efter skolan. Jag tycker det är skitjobbigt att gå i tajta kläder oftast och jag vill ju inte använda samma mjukiskläder jämt!
Vilken färg tycker ni är snyggast på mjukisbyxor?

Jag tror att morsan har tänkt laga nyttig middag ikv, som jag oxå ska äta. Därför måste jag tänka på vad jag äter under resten av dagen. Jag tycker inte om att äta efter andras planering! Jag vill kunna bestämma själv och planera efter hur olika måltider under dagen går, vad jag blir sugen på osv.
Well well, nu ska jag fortsätta att ha min "halv-ångest" och försöka skriva klart den här jävla bajs-uppsatsen.
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: stars in heaven

Jag förstår verkligen att du är förvirrad. Ätstörningen kan vara väldigt ond ibland. Och med det menar jag att man lätt kommer in i ett förvirringstillstånd. Men du försök att ta hand om dig så bra du kan. Hört någonting från någon enhet?



Kram<3

2009-03-06 @ 10:41:05
URL: http://tisasdagbok.blogg.se/
Postat av: Maj

Hatar också tighta kläder.. speciellt då man har ätit mycket. Jag ÄLSKAR att ha träningskläder på mig, typ tight, långlinnen, byxor, tröja. os så härligt :) men mjukiskläder byxor ska vara gråa eller svarta enligt mig :)



skönt med utan ångest! Hoppas du får fler sådana dagar!

2009-03-06 @ 11:07:06
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: Louise

Ja, och det är nog just den punkten som avgör när man börjar bli friskare. När man inser att man måste ta ansvar själv för att kämpa mot sjukdomen. Fast du man ska förstås inte behöva göra allt själv. Men man måste kanske be andra om hjälp, för om de inte vet vad man vill så vet de ju inte hur de ska hjälpa. Jag tycker att du var riktigt modig när du sökte hjälp till mando och scä. Jag har sagt det förut, men det var så bra av dig...

Tyvärr vet jag inget kalorisnålt recept på våfflor, men du kanske kan ta och unna dig just den dagen bara. Några extra kalorier från några våfflor en enda dag tror jag inte att du kommer att bli fet av!

Ha en skön helg <3

2009-03-06 @ 18:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0