Ber om ursäkt

Hade precis tänkt skriva att jag satt och övervägde om jag skulle åka till träningen eller inte, när jag tittade på klockan och insåg att min buss hade gått xD Ändå vaknade kl 8! Men jag är väl trött eftersom jag sovit så lite, antagligen därför jag är lite seg ;P Min kompis skulle ändå inte dit och det är så sjukt tråkigt när inte hon är med! Dessutom går tiden mycket snabbare så man tänker inte så mkt på hur tråkig själva träningen är ;)

Måste be om ursäkt för alla kommentarer jag skrev till folk igårkväll. Jag vet inte vad det var med mig. Jag var helt flummig, skrev en massa konstiga tankar och funderingar som fladdrade förbi. Fanns inget resonemang i det jag skrev och jag antar att ingen förstod nått av det haha! :D Så sorry för det.

Idag blir det väl till å plugga. Eller det är vad jag verkligen borde göra. Frisk luft skulle inte skada heller, har huvudvärk typ jämt. Gud så rolig min helg kommer bli ^^
Aja baj baj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0