Ny ungdomsserie

Min hals svider, ni kanske kan räkna ut varför?
Jag hittade nyss en broschnål som funkade utmärkt till att sprätta upp lite i låren med. Härligt det lät ^^ Var tvungen, håller på att bli galen och på armarna vill jag verkligen inte göra för det syns så tydligt.
Gud vilken härlig människa jag är, värsta toppenpinglan. Solen skiner, jag hoppas att jag får något gjort idag så att jag inte bara sitter här och ruttnar. Det kommer säkert bli så ändå för mina önskningar brukar inte gå i uppfyllelse.

Snart ska jag se Tonårsliv. Det är en serie om 3 ungdomar och första avsnittet gick igår kl. 21.30 på SVT1, men jag missade det så jag ska se reprisen kl.13:05 idag. 2 av tjejerna har bloggar ifall ni vill läsa mer om dem:
Joannas blogg
Monicas blogg

Kommentarer
Postat av: Joanna

vad tyckte du om serien? :)

2009-03-24 @ 20:56:15
URL: http://jooannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0