Pappa och Marabou Premium


Vill ni veta sanningen eller? - Jag sitter med en hel Marabou Premium, helt för mig själv.
HAHAHA! Vilket skämt jag är. "uuh peppad" - inlägget innan och så nu lixom. Kan man vara mer värdelös? Jag tvivlar på det.

Det jag kan trösta mig med är att jag iaf vet hur många kalorier jag har ätit idag och att jag har tränat och ska träna mer hemma! Jag har kommit in i ett tränings-pepp! Bra det iaf. Men jag hatar att vara ensam hemma. Jag är helt sanslös! Och jag hatar det här pissiga årstiden. Jag vill att det ska bli vår så att folk börjar gå barbent och så att det blir varmt och ljust. Då blir jag dels peppad att träna, dels vill jag gå ner i vikt för att jag vill kunna gå i shorts och bikini.

Träffade farsan idag. Det kändes bra. Vi tog i hand på att vara vänner igen. Sedan pratade vi på som vanligt utan att det var konstig eller tryckt stämning. Har i princip inte träffat honom på över 2 månader. Jävlar vad mycket som hinner hända i en människas liv på så kort tid! Han hade mycket spännande att berätta kan jag säga :)
Jag har inte förlåtit honom för saker han har gjort (eftersom han varken har bett om ursäkt eller ens inser sina misstag) men nu vill jag se om han än en gång kan förbättra sig.
Det var väl vad jag hade att skriva idag.

P.s Jag är tjock.

Kommentarer
Postat av: louise

Nej, jag vet inte heller vad jag ska säga. Det är så svårt... Men jag vill att du ska veta att jag finns här om du undrar något eller bara vill prata!



du är inte värdelös som äter choklad. En liten chokladkaka, so what? Ingen blir tjock av en chokladkaka, och så lite som du äter så kommer du nog ändå gå ned i vikt (om det är någon tröst :s)

<3

2009-03-07 @ 18:05:31
URL: http://ettfrisktliv.blogg.se/
Postat av: Alshammar - Fashion Lifestyle

sv: tack sötis:D

hoppas helgen blir bra!

2009-03-07 @ 22:03:46
URL: http://halshammar.se
Postat av: Alexis

Jag håller tummarna för att det funkar mellan dig och din pappa i framtiden!

2009-03-07 @ 23:16:31
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/
Postat av: Alexis

Vad gullig du är. Ja vet jag känner press från andra och sen har jag mina egna förväntningar oxå... Det är inte helt lätt att kombinera. Men jag tänker eg mest på vad jag själv vill, att jag är nöjd med min kropp är ju ändå det allra viktigaste. Spelar ju ingen roll vad mina föräldrar, vänner lr pojkvän tycker. Om jag är nöjd så måste ju det ändå utstrålas på nåt sätt och märkas för andra och då blir jag ju även attraktivare för dem eftersom jag är glad och nöjd. Verkar det vettigt? kram!!

2009-03-08 @ 20:26:01
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0