Peppad


Jag är superpeppad just nu - jag SKA ner i vikt. Jag - min fettoäckelpissgräddsåsköttbullsmackadonkenmedextrasåskropp - ska bli fucking SMAL!!! Jag är så helvetes fet. Alltså mina lår bara dallrar. De där benen på axlarna ska sticka ut! (mer). Nyckelbenen och benen vid bröstkorgen med. Det ska vara ett mellanrum mellan låren när jag står ihop med benen och armarna ska vara slimmade. Fettoklumpen på magen ska BORT, likaså höfterna och höftbenen ska synas en aning. Vaderna ska också slimmas till. Jag ska träna flera ggr i veckan och försöka börja träna normalt; alltså skolträningen + fritidsträningen = lite mer än 11 h/vecka (fan vad lite träning det var det här året då?!). Kanske inte kommer gå på alla skolträningar tex men får försöka tvinga mig ut på promenader och träna mycket styrka hemma - jag vill ha en smal och FAST kropp! Har hittat en ny favorit lår- och rumpträning, eller den har nog alla kört men den är min nya favorit: utfall. Har kört den några dagar nu, 3x30 ggr/dag.
Sen när det blir vår kan man ju cykla också :D
Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: mg

Åååh, längtar som ett as tills man kan cykla <3

2009-03-07 @ 01:18:59
URL: http://stayperfect.blogg.se/
Postat av: Alexis

Jag med! Och ännu mer efter att verkligen VILJA gå ut på pw för att det är så varmt och skönt!

2009-03-07 @ 08:53:36
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/
Postat av: Em

Jag önskar att de vore så lätt eller du har det säkert inte lätt men du förstår. Jag har varit jätte kräsen när det gäller mat men har lärt mig att äta mer pga att mina föräldrar har varit på mig då mamma fick laga två maträtter för att jag skulle äta och för att jag tog själv ansvaret då vi måste betala 700 kr för maten i skolan.

De som jag umgås med och alltid sitter i matsalen har varit misstänksama på hur jag äter tidigare vilket gör det mycket svårare nu men någon gång ska jag nog slippa undan. Det jobbiga är att de vet vad jag gillar och inte gillar.

Jag hatar också att ljuga!

2009-03-07 @ 11:53:08
URL: http://hemlighetsmakerii.blogg.se/
Postat av: Louise

Mmm... jag förstår :/ Jag antar att det känns som att det inte finns något annat du kan göra än att försöka bli smal... Men lyssna bara på det här då.



Du kommer inte att bli nöjd om du blir smalare! Det spelar ingen roll hur mycket du väger eller ser ut just nu för du kommer ändå att känna dig tjock. Det enda du kan göra för att bli nöjd är att bli av med dina tankar och ditt synsätt.



Det kan inte vara lätt att vara i din sits... Jag har i alla fall turen att ha insett att jag vill bli frisk nu! Har du läst min lista förresten? Den där jag jämförde fördelar och nackdelar med att svälta och äta?



Massa kramar till dig <3

2009-03-07 @ 14:21:17
URL: http://ettfrisktliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0