Sad but true


Smalsmalsmal!

Det är vad jag tänker. Jag MÅSTE bli smal! Det vore så helvetes jävla snyggt och härligt i sommar om jag var det. Ska dessutom försöka övertala päronen att få navelpierca mig och då behöver jag en snygg mage att visa upp den på :P
Sad but true, kan man tycka. Har gjort utfall och armhävningar, käkat frukost efter det (päron och te - jag är beroende!) och ska rida idag. Jag brukar alltid vara peppad inför ridningen men igår kändes det som att jag lika gärna kunde ligga hemma och fortsätta sova idag. Men jag FÅR INTE tappa allt! Jag vet ju hur mkt jag har tappat redan - skolan, dansen, vännerna, och allt annat kul man borde gilla och orka. Ridningen är det sista jag har kvar ju. Jag ska INTE tappa den. Det ska bli så jävla kul idag och jag ska se till att det går bra :)
Nu ska NI inspireras av mitt positiva humör här i slutet av inlägget och göra likadant. Se fram emot dagen och gör så bra du kan av den. Var sedan nöjd med resultatet, hur det än går eller blir. Det viktiga är att du mår bra efter dagens slut! Kramkram ♥

Kommentarer
Postat av: Maj

Det var några år sedan vi grilla ihop faktiskt. Det blir extra mysigt nu när jag har en hund också! :) kommer ta med båda av våra hundar, min Towa och familjens hund Pajas! :D



Hoppas att jag kan klara det iaf! För det skulle vara bra att kunna ta tag i maten.



känner igen känslan ut av skam och sådant. Fast du får försöka stå ut, ta dig i kragen och ge ut och ha kompisar. Du måste försöka göra något rolig med ditt liv så du inte gräver ner dig allt för mkt. vill inte att du ska gå miste om det roliga! SKÖT OM DIG

2009-03-15 @ 10:26:19
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: L

Jag blev faktiskt inspirerad av ditt inlägg redan innan jag hann läsa klart! Idag ska bli en BRA dag :D

2009-03-15 @ 10:57:22
URL: http://coloured.blogg.se/
Postat av: C

sv: ja, det är ju så vi tycker och vill, och det kan man inte göra något åt som utomstående. :)



okej, åh vad jag skulle vilja ha dina siffror på vågen haha! crazy as it sounds för dig kanske! ja, jag längtar också efter att snön ska försvinna! men nu får jag ett halvårskort på gymmet där jag simmar så jag kan börja träna ännu mer! :) ska bli bra tror jag. kramar!

2009-03-15 @ 15:05:27
URL: http://piecesofwhat.webblogg.se/
Postat av: Anonym

håller med L! blev också inspirerad av ditt inlägg innan jag läste klart det :) kram!

2009-03-15 @ 20:20:23
URL: http://getdownonyourknees.blogg.se/
Postat av: Line

Jaa dt var bra skrivit i slutet, men kände sig i alla fall glad efter att man läst det !

Sköt om dig :)

2009-03-15 @ 20:37:33
URL: http://lineswaytoeternity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0