Tom


Har egentligen ingen lust att skriva men känner mig lite tvungen. Dessutom har jag inget annat att göra och då tänker jag bara på mat.

Gick två lektioner i skolan idag - bravo. Det är jag faktist nöjd med. På den ena bjöds det på tårta. Ångest ångest. Skäms alltid när alla äter och inte jag, men åtminstone var det ingen som frågade om jag ville ha *pust*. De har väl lärt sig vid det här laget ;) Men de brukar fråga för att vara artiga.
Jag fick tillbaka 3 prov: VG+, MVG-, MVG. Det är jag rätt nöjd med, bara jag får MVG i slutbetyg så :P

När jag kom hem åt jag flera frukter bl.a - dumdumdum. Totalt idag ligger jag på ca 1100 kcal och min mage är supersvullen och spänd. Blääää jag är tjock och svag. Men bara jag inte äter någon dum choklad eller godisaktigt. Bättre med frukt och sånt. Men ändå DÅLIGT DÅLIGT, TJOCK TJOCK TJOCK!

Kommentarer
Postat av: Louise

vad då?

2009-03-06 @ 19:07:39
URL: http://ettfrisktliv.blogg.se/
Postat av: Alexis

Grattis till betygen och att du klarade av att gå på lektionerna! Kram

2009-03-06 @ 23:36:17
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0