4....

4 TV-program jag brukar se: Desperat housewife, Prison Break, Top Model, The Hills.

4 saker jag gjorde igår:
Gick på en teorilektion, gick på en danslektion, träffade en kompis, pluggade.

4 saker jag längtar till:
Uppiggande vårväder, sommarlovet, åka utomlands, fylla 18.

4 saker som står på min önskelista:
Bli smal, sommarjobb, nya chaps, rid-/stalljacka.

4 saker jag avskyr: Djurplågeri, orättvisor, krig, rasism.

4 saker jag tycker om att göra (just nu): Rida(stallet), se på tv, sova, lyssna på musik.

4 saker jag åt igår: Blåbär, hallon, yoghurt, päron.

4 bloggar jag utmanar: iratherdieyoungandthin.blogg.se, findyourwords.blogg.se, tisasdagbok.blogg.se, hemlighetsmakerii.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0