Vi är alla överens om att jag är galen


Så därför kan vi hoppa över hela ångest-kapitlet idag, har redan haft tillräckligt med ångest idag och orkar inte fortsätta dagen på samma sätt. Åkte iväg och köpte smågodis - massa choklad! Jag är egentligen ett chokladfreak. Sen satt jag på en sten och solade medans jag väntade på bussen. Solen var så frestande tom när jag satt på bussen att jag plingade och steg av några stationer tidigare för att kunna gå hem. Däremot var det skönare att sitta i solen än gå, för då kände man de kalla vindarna.
Som sagt ska jag förtränga ångesten och sätta igång och plugga. Håller dessutom på att spåna på en idé. Lägger upp den snart så lämna då massa kommentarer om vad ni tycker! Behöver verkligen era åsikter om den.
Kramkram!

Kommentarer
Postat av: Linnéas Skafferi

Både osten och de två olika sorters fiskarna fungerar som smaksättning. Självklart går det bra att använda bara en sorts fisk!



Hälsningar



Linnéa

2009-03-18 @ 17:20:31
URL: http://linneasskafferi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0