Vilken är din favoritkeso?


Kommentarer
Postat av: Angie

Jag försöker ta det lungt men det tar verkligen emot, jag äter något macka och en kopp te om dagen idag ska jag också äta lite sallad sebare idag om tre timmar runt fem ska försöka äta något var tredje timme, men magsjukan har vaerkligen gjort allt med maten mkt värre jag blir illamående bara jag känner lukten av det eller om jag vet att klockan börjar närma sig allt är värre än det var innan vet snart inte vad jag ska göra.. :/

Hur går det för dig med allting? :)

Kram<3

2009-03-02 @ 14:44:31
URL: http://angeliicakarlssons.blogg.se/
Postat av: L

Jag tycker inte alls om Keso, förstår inte riktigt grejen med det, haha. Jag vill dock gilla det, så jag brukar ta lite när vi får i skolan, men det är alltid äckligt ;)

2009-03-02 @ 16:46:29
URL: http://coloured.blogg.se/
Postat av: Louise

Jo jag minns ganska bra faktiskt. I sexan kommer jag ihåg att jag alltid åt ordentligt och att jag tyckte att de som inte åt lunch i skolan var konstiga. I allas ögon (inkl mina egna) var jag väldigt hälsosam, men egentligen var jag nog FÖR hälsosam - åt knappt godis/sötsaker och inget smör eller ost på mackorna! Men jag var inte sjuk då, och jag ville inte ner i vikt. Jag trodde liksom bara att jag var duktig och att det var alla andra som inte var lika nyttiga och tog hand om sig lika bra som jag...



Men som du säger, personerna är säkert jättesnälla och de menar inget illa. Men det betyder inte att du ska lyssna på dem. För de är ju såpass sjuka att de inte vet att de är sjuka. Och det är det som är den stora skillnaden på det jag säger till dig och det som dom säger till dig!



Vi har tyvärr aldrig keso hemma så jag vet inte vilken jag gillar mest :/ Fast jag tycker om vanlig keso och sylt till pannkakor - det åt vi alltid min förra skola :D



<3

2009-03-02 @ 18:13:01
URL: http://ettfrisktliv.blogg.se/
Postat av: C

sv: åh usch, det låter inte alls roligt. :( kan också känna så ibland, fast med basketen, att om jag missat flera veckors träningar pga något så vill man hellre ignorera tanken på att gå dit och istället vara hemma ett tag till. även om det inte blir bättre.



det där med skolan - om du vill så kan du! om du känner att en panik/ångestattack är på väg så gå på toaletten, ta djupa andetag och drick lite vatten. var för dig själv några minuter och återgå sen till det andra. och om det inte går att förutse när de kommer så får du försöka så gott du kan helt enkelt. du kan inte mer än ditt bästa <3

2009-03-02 @ 18:25:10
URL: http://piecesofwhat.webblogg.se/
Postat av: A M A N D A - F A L K

orginalet :D

Hoppas du får en jätte bra eftermiddag!

2009-03-03 @ 15:53:58
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0