Weird morning


Idag var det tänkt att jag skulle till skolan. Steg upp ca ½ timme försent, fick superbråttom och blev såklart sen till bussen. Dessutom var det snigelfartsköer så jag hann icke till skolan. Eftersom vi skulle ha en föreläsning om typ rökning eller nått så ville jag inte åka dit för det är fett pinsamt att komma sent till, särskilt jag som märks om jag kommer till skolan. Dessutom var det en rätt onödig skoldag, har ändå haft sånna föreläsningar förut och jag varker röker eller kommer börja göra det någonsin.
Istället drev jag omkring på stan, vad gör man kl. 8.30 på morgonen lixom? Inga affärer är ju öppna, så jag gick omkring på gatorna och längs kajen och försökte få så mkt sol på mig som möjligt. Tog tuben till någon hållplats och letade upp en affär jag visste skulle ligga där, men den var självklart stängd.
Sen åkte jag hem igen. Har käkat lite och suttit och solat på balkongen. Solen är härligt varm men luften och vindarna är iskalla! Jag vill vara ute i solen men jag står inte ut i kylan. Hatar vind, förutom lätta vindpust på sommaren när det är minst 30 grader i luften och stekande sol.
Jahapp, så vad ska man göra nudå? Ångest ångest för att jag är fet, vill ha mat, inte gick till skolan, inte GÅR i skolan, i princip ljög för morsan som tror att jag är i skolan, och mitt allmänt pissiga, ihåliga, värdelösa liv.

Kommentarer
Postat av: brody

bor du i sthlm alltså? =)

2009-03-18 @ 16:26:14
Postat av: Joanna

svar till brody: ja, hur visste du det? lr asså de e inte hemligt direkt hehe :)

2009-03-18 @ 16:55:24
URL: http://livetsomjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0