Ytligt inlägg

Hej. Har inte kunnat skriva på ett tag, men nu är jag tbax. Vet inte riktigt vad jag ska skriva dock. Senaste tiden har vart skit kan jag ju säga. Idag känns däremot rätt bra. Vet inte vad jag vill. Är jag påväg att vilja bli frisk och normal kanske? Tanken av att bara få må bra och ägna sig åt saker jag mår bra av och slippa all ångest och alla pissiga tankar som får mig att må skit har dykt upp lite här och var. Men jag vet inte vad jag vill än.
Ja, såhär djupt blir det här inlägget för jag varken orkar eller vet vad jag ska skriva eller berätta om. Jag vet ingenting. Vet inte vad normalt är, hur mitt liv är/blir, vem jag är, vad jag ska göra/inte göra eller någonting.
Så tack för mig. Gå ut i solen btw, det har jag gjort och det fick mig att må great. Sol, skinnjacka (första ggn i år. jag brukar gå i vinterjacka fram till första juni typ, så då förstår ni hur fet jag har blivit som kan gå med skinnjacka redan nu. däremot var det inte riktigt så varmt som jag trodde) och ipod. Började tom test-koreografera lite när jag kom hem haha! Drömma kan man ju alltid göra (när man orkar).
Nu ska jag läsa bloggar och plugga. Puss. Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0