Boka pass

JENNIE OCH LISA - jag har svarat på era kommentarer. Ni kan läsa dem bland kommentarerna i inlägget Jag mår inte bra.

Hej blogg. Jag är dålig på att uppdatera, men jag bryr mig inte. Nu för tiden skriver jag bara när jag känner för det. Orkar inte gå igenom allt som hänt sen sist. Istället fokuserar jag på vad som är idag.

Jag hade bestämt mig för att åka och träna ett pass idag, men visste att morsan skulle freaka ur. Så jag funderade både igårkväll och imorse på hur jag skulle lyckas smita iväg till passet. Tänkte att jag inte skulle kunna komma iväg utan att säga nått men planerade att göra mig i ordning så när hon skulle fråga skulle jag svara ärligt och sen sticka. Problemet är att hon blir så jävla arg och jag orkar inte med den där jobbiga stämningen. Jag hatar att jag i princip anses vara ELAK om jag tränar! Jag fattar varför jag inte ska göra det - det boostar sjukdomen. Men samtidigt känns det så jävla bra och skönt för kroppen och jag VET att jag stärker kroppen fysiskt på många sätt, i och med att jag också äter. Dessutom så blir jag väldigt glad och mår bra i sinnet (för en stund iaf).
Men så skulle jag logga in för att boka passet. Kan ni gissa vad det står?
"Boka reservplats". Jamen härligt, no platser kvar. Och så var bråk-problemet löst. Ååh jävla skit! Jag ville verkligen träna!


Kommentarer
Postat av: jagskakrossaätstörningen

Bra att du försöker fokusera på nuet.



Jag tänker på dig ska du veta<3

Kram

2009-05-23 @ 10:44:49
URL: http://jagskakrossaatstorningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0