FETFETFET VIKTVIKTVIKT MATMATMAT

Jag står inte ut. JAG STÅR INTE UT. Ni skulle bara veta hur fet jag är! Alla på SCÄ är hypersmala. Jag kommer dit som en jävla elefant och trampar ner dom små vandrande pinnarna. Om jag skulle sätta mig bredvid någon skulle jag säkert klämma ihjäl den mot en vägg eller nått.
Jag är så fet och jag har gått UPP i vikt! Har hittat en våg hos farsan - en ny - som verkar jätte bra. Eller alltså menar att den visar varje gram och säkert visar den rätt då också.
Iaf fick jag en viktchock och spydde. Det har jag btw gjort 2 ggr nu på 1 veckas tid (jag som skulle sluta spy...). Så nu får det fan i mig vara nog! Jag funderade senast idag på att ge det en chans - att äta normalt. Äta frukost och mellanmålen enligt matschemat och sen lägger morsan upp lunch och middag. Men nähäe, jag ska fan ner i vikt! NER NER NER! Jag står inte ut såhär! Ååh ni fattar inte hur mkt jag har gått upp, det är helt stört! Ska börja gå hit oftare så jag kan hålla koll på vikten.

Uppdatering om SCÄ:
Jag har börjat gå i deras skola. Läraren är jätte bra, verkligen super gullig och hjälper till och stöttar en jätte mkt, så det känns super! Och så känns det bra att försöka fixa skolan också. Vill verkligen inte gå om!
Sen har jag haft möten med ena behandlaren och morsan. De vart arga för att jag inte äter ordentligt och inte vill bli frisk och säger att jag inte får åka utomlands i sommar om jag inte blir frisk. Sen våg-vägrade jag också. Aldrig i livet att jag ville väga mig där - helt oföreredd också! Hon försökte verkligen tvinga mig, först vart hon bestämd och efter en stund reste sig hon upp för att vi skulle gå dit men jag vägrade. Då bytte hon ämne en stund, pratade om allt möjligt med äs och drömmar och planer, sen gick hon tbax till att jag skulle väga mig men jag vägrade så otroligt och sa att jag har ångrat mig, att jag inte vill ha den här vården, att det nog är bäst att jag slutar osv. Fast det gick dem inte med på (jag trodde att om man inte åt och ansträngde sig så fick man inte gå kvar? Det är iaf vad jag har hört) men hon gav iaf upp vägningen och sa att jag ska vägas nästa vecka. Det går jag med på OM jag väger mindre än sist. Det tänker jag kolla upp i förväg hos farsan och om jag INTE väger mindre tänker jag ringa och säga att jag endast kommer gå på samtalet om jag slipper väga mig.

Jag står verkligen inte ut!

Kommentarer
Postat av: stars in heaven

Vännen :/ jag vet inte vad jag ska säga. Men det gör ont i mig att du fallit så långt ner.



Du är värd att må bra!

Kram<3

2009-05-13 @ 17:26:57
URL: http://tisasdagbok.blogg.se/
Postat av: F

kämpa, vi klarar det! <33



NY BLOGG, BLEV BUSTED!!!

FÖRRA : SAVEMYSECRET.

NYA : KEEP MY SECRETT.



KISSES<3

2009-05-14 @ 19:08:33
URL: http://keepmysecrett.blogg.se/
Postat av: L

Svar: Tack så mycket :)

Dina mål verkar också bra, och jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra för dig att följa matschemat och med allt annat :)

2009-05-14 @ 19:20:26
URL: http://coloured.blogg.se/
Postat av: maj

blir också ledsen över att du mår så dåligt :(



men vi sitter i samma båt, står inte heller ut. men kanske tillsammans? :)

2009-05-14 @ 21:20:14
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0