Award

Fick en award av Julia :)

Det som ska göras när man får en award är

- kopiera awarden från min blogg
- länka personen som du fått den av
- berätta sju saker om dig själv
- välj sju bloggar som du vill ge den till
- länka till dem
- lämna en kommentar i deras blogg med information om att du har gett dem en award

Sju saker var det...
1. Jag gillar inte vatten (hav, sjöar, sånt som man badar/åker båt i), särskilt inte mörkt och djupt.
2. Jag vill lära mig åka snowboard.
3. Jag är ett toffelfreak - älskar tofflor av alla möjliga slag!
4. Jag har velat bli världsberömd sångare/musiker.
5. Jag hatar kikärtor. Dom blir till mjöl som växer i munnen och är omöjligt att svälja.
6. Jag har velat flytta till England.
7. Jag är totalt värdelös på att rita.

Sju bloggar jag vill ge en award (som inte fått en innan)
De bloggar jag läser nu är i princip bara folk jag känner, förutom Julias då, och dem vill jag inte lägga ut här så alla som läser måste sno den här listan och skriva en kommentar att de snott den, tills det blivit 7 kommentarer. Alltså först till kvarn gäller. (om någon läser alltså, skriver ju typ aldrig längre hehe).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0