Fitspo

 
Läste igenom lite gamla blogginlägg i viktkategorin... När jag tyckte 51 kg var mycket. Daaamn det är en drömvikt just nu som känns sjukt långt bort! Men jag tänker ta ett kilo i taget och iaktta resultatet så att jag ser om jag är nöjd med kroppen eller vill fortsätta. Lär dock få fortsätta ett tag för att bli nöjd.
Gick ner en del i sommar, då jag körde the-unhealthy-diet kan vi lugnt kalla den: typ 2 mål per dag och alkohol i mängder. Dock åt jag ganska nyttigt, mycket sallader. Nu är det en helt annan livsstil som gäller på alla möjliga sätt och därför funkar inte den dieten. Just nu försöker jag äta normalt och ca 4-5 gånger om dagen. Och RIKTIG mat till lunch/middag. Har dock ätit mycket kolhydrater nu men ska börja köra mer sallader och woker och sånt. Är rätt pepp på att laga olika sorters mat och experimentera lite! Dock är jag inte typen som bara "kikar i kylskåpet och slänger ihop nått"....
 
Fett träningspepp också! Kört igång nu och det känns grymt. Tränat så att jag har störd träningsvärk och knappt kan röra mig, därför blir det två vilodagar nu innan jag kör vidare. Denna "nya" livsstil har faktiskt också redan gett resultat och jag har loosat 1-2 kg. Trevligt trevligt, ska fortsätta i den stilen och hålla stenkoll och sköta mig bra!! Riktigt träningspepp - vill ha fit kropp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0