Lördagens

Frukost: 1 Päron.
Lunch: 1 Risifrutti.
Mellis: 3 mackor.
Middag: Grönsaker med räkor, ägg och dressing.
Kvällsmål: Fruktsallad med rabarberkesella.
Har icke hunnit med km:et än med så ser planen ut. Ny vecka = arbetsvecka och hoppas att det blir lite "mindre av det goda" då. Mer frukt och grönsaker istället.
Ska väga mig varje vecka och se om det hela ger något resultat. Måste träna mer också. Lite styrka kör jag på hemma för att tighta till bodyn. Men behöver verkligen förbränna också!
Längtar så stört efter att gymma men har inte de pengarna just nu eller tiden för den delen.
Men måste tagga träning!!

Kommentarer
Postat av: Tisa

Vad kul att höra att du mår så mycket bättre :) Vad jobbar du med?



Inte för att jag vill lägga mig i eller så. Men ditt dagsintag med mat ser lite litet ut. Men det kanske du är medveten om själv?



Just i nuläget är det rätt ok med mig. Men förra året var ett fruktansvärt år. Mina föräldrar dog och min pappas kvinna. Så jag var riktigt på botten. Nu är jag heltidssjukskriven, men har ändå saker jag gör på dagarna. Sen så går jag på MHE kliniken sen i oktober. Annars umgås jag med vänner, är ute och flänger lite då och då :)

Försöker ta dagen som den kommer!



Kramar

2012-05-13 @ 12:44:54
URL: http://apeaceofmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0