Tagga sommar!!!...

Dagens...
Frukost: 1 päron.
Lunch: Sallad, 3 svarta oliver, Rödbetor, dressing,.
Mellis: 2 kaffe latte (kaffemaskin).
Middag: Grönsaker och 2 ägg med kaviar.
Kvällsmål: 2 mackor med fettopålägg.
Det är inga kalorisnåla mackor direkt. Inte sportknäcke på 35 kcal med minikeso, nej nej. Här svullar vi järnet med mjukt bröd och smör och pålägg. Sånt där fettogrejs som jag aldrig skulle proppat i mig för några år sen. Men jag vill inte bli helt störd i huvudet igen, så jag ska tillåta mig själv att käka 1-2 mackor på kvällen. Det är då jag är som tröttast och hungrigast! Dagen går fint, så länge jag är sysselsatt.
Nu är jag fetatrött. Kommer aldrig orka jobba imorgon, det känner jag på mig. Ont i halsen börjar jag få också. Damn I need the money!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0