Back to black

Har hämtat ut nya antidepp idag. Typ 1-2 år sen jag åt dom!! Helt stört vad tiden går fort. Har iaf sjukt mycket självmordstankar och en hel del ångest. Och så började jag skära mig igen i våras och i somras, men nu har jag inte gjort det på minst 1 månad.
Hoppas iaf på mina Fluoxetin, dom funkade jättebra sist - verkligen skillnad! Behandling i 2 år och det hände knappt någonting på den mentala fronten och så fick jag lite piller att knapra och vips! så blev det ändring! Asså jag får ju inget problemfritt dreamlife direkt, men aja hoppas att allt blir lite lättare. Annars vette faan...
 
Känner mig iaf sjukt träningsmotiverad!! Jag vill bli DUKTIG. Och allt det vanliga förstås.... Vad annars?? Eheeeeee........ Jag hoppas att motivationen stannar kvar. Jag är ju en "periodare", tyvärr. Särskilt när det blir mycket av allt har jag svårt att orka fortsätta träna regelbundet. Jag kan också bli så att jag inte vill göra annat som tar energi ifrån mig, bara för att jag ska orka träna. Men jag VILL orka allt! Inte behöva plocka bort... Bara att kämpe på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0